Slovensky EUR
:
:


:

 
CZK | EUR

Výmena a vrátenie tovaru

Ako postupovať, keď Vám zakúpený tovar nevyhovuje a chcete ho vrátiť v zákonnej 14 dňovej lehote?

Pri nákupe cez internetový obchod máte podľa Občianskeho zákonníka ako spotrebiteľ právo tovar do 14 kalendárnych dní od prevzatia zásielky bez udania dôvodu vrátiť alebo požadovať výmenu. V ideálnom prípade nám vracajte tovar zabalený v pôvodnom balení.

Ak bude tovar použitý alebo poškodený, zodpovedá kupujúci predávajúcemu za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s týmto tovarom inak, než je nutné s ním nakladať s ohľadom na jeho povahu a vlastnosť.

Právo vrátiť alebo vymeniť tovar do 14 dní od prevzatia tovaru máte len pri nákupe cez internetový obchod, neplatí to pre nákup v našej kamennej predajni.

O priebehu výmeny alebo vrátenia tovaru vás budeme informovať emailom.

Vrátenie tovaru

Ak Vám tovar nevyhovuje a nechcete ho vymeniť za iný, pošlite nám ho späť. Vrátený tovar dobre zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.

Priložte kópiu dokladu o nákupe (faktúru) a priamo na ňu prosím pripíšte číslo vášho účtu  - ukázať príklad.

Peniaze za tovar aj poštovné Vám zašleme na Váš bankový účet čo najskôr, najneskôr do 14 dní od doručenia tovaru na našu adresu. Náklady spojené s vrátením tovaru však neproplácíme.

Pôvodné balenie tovaru

Obal nie je predmetom kúpy ani súčasťou kúpenej veci. Tovar si môžete vyskúšať, nemalo by však dôjsť k jeho zjavnému opotrebeniu. Je potrebné brať do úvahy náklady, ktoré bude mať SNOWBOARD ZEZULA s.r.o. s uvedením do pôvodného stavu a ktoré môžu byť požadované k úhrade. S ohľadom na rôznorodosť tovaru môžu byť tieto náklady rôzne vysoké a riešia sa individuálne. Tieto náklady potom môžu byť započítané s čiastkou za vrátený tovar.

Propagačné predmety (samolepky, odznaky, katalógy) si aj v prípade vrátenia tovaru môžete ponechať.

Výmena tovaru

Ak Vám doručený tovar z nejakého dôvodu nevyhovuje (nesedí Vám veľkosť alebo sa Vám nepáči farba a pod.), pošlite nám tovar späť.

Priložte kópiu dokladu o nákupe a priamo na ňu pripíšte, za čo presne chcete tovar vymeniť: značka, model, farba, veľkosť - ukázať príklad.

Tovar Vám vymeníme a obratom pošleme. Pri výmene hradí zákazník poštovné 4 EUR.

Adresa pre zasielanie tovaru:

"VÝMENA" alebo "VRÁTENIE"
Snowboard Zezula
Palackého třída 170
612 00 Brno

V žiadnom prípade neposielajte späť tovar na dobierku!
Tieto zásielky nebudú prijaté a budú doručené späť odosielateľovi.

Newsletter

Nezmeškajte príležitosť, ako výhodne nakúpiť!

Zobrazenie informácií o certifikáte Heureka - Overené zákazníkmi