Výmena a vrátenie tovaru

Ako postupovať, keď Vám zakúpený tovar nevyhovuje a chcete ho vrátiť v zákonnej 14-dňovej lehote?

Pri nákupe cez internetový obchod máte podľa Občianskeho zákonníka ako spotrebiteľ právo tovar do 14 kalendárnych dní od prevzatia zásielky bez udania dôvodu vrátiť alebo požadovať výmenu. V ideálnom prípade nám vracajte tovar zabalený v pôvodnom balení. Pre odstúpenie od zmluvy možno využiť tento formulár. Uvedené znamená, že tovar môžete vrátiť alebo za nižšie uvedených podmienok môžete požadovať jeho výmenu. V ideálnom prípade nám posielajte tovar na vrátenie v pôvodnom obale. Právo odstúpiť od zmluvy však nie je dané v prípadoch podľa § 1837 Občianskeho zákonníka, tzn. najmä v prípadoch, ak ide o dodávku tovaru, ktorý bol upravený podľa priania spotrebiteľa alebo pre jeho osobu, alebo o dodávku tovaru v uzavretom obale, ktoré spotrebiteľ z obalu vyňal a z hygienických dôvodov ho nie je možné vrátiť.

Ak bude tovar použitý alebo poškodený, zodpovedá kupujúci predávajúcemu za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s týmto tovarom inak, než je nutné s ním nakladať s ohľadom na jeho povahu a vlastnosť.

Právo vrátiť alebo vymeniť tovar do 14 dní od prevzatia tovaru máte len pri nákupe cez internetový obchod, neplatí to pre nákup v našej kamennej predajni.

O priebehu výmeny alebo vrátenia tovaru vás budeme informovať emailom.

Vrátenie tovaru

Ak Vám tovar nevyhovuje a nechcete ho vymeniť za iný, pošlite nám ho späť. Vrátený tovar dobre zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.

Priložte kópiu dokladu o nákupe (faktúru) a priamo na ňu prosím pripíšte číslo vášho účtu  - ukázať príklad.

Peniaze za tovar aj poštovné Vám zašleme na Váš bankový účet čo najskôr, najneskôr do 14 dní od doručenia tovaru na našu adresu. Náklady spojené s vrátením tovaru však nepreplácame.

Pôvodné balenie tovaru

Obal nie je predmetom kúpy ani súčasťou kúpenej veci. Tovar si môžete vyskúšať, nemalo by však dôjsť k jeho zjavnému opotrebeniu. Je potrebné brať do úvahy náklady, ktoré bude mať SNOWBOARD ZEZULA s.r.o. s uvedením do pôvodného stavu a ktoré môžu byť požadované k úhrade. S ohľadom na rôznorodosť tovaru môžu byť tieto náklady rôzne vysoké a riešia sa individuálne. Tieto náklady potom môžu byť započítané s čiastkou za vrátený tovar.

Propagačné predmety (samolepky, odznaky, katalógy) si aj v prípade vrátenia tovaru môžete ponechať.

Výmena tovaru

Ak Vám doručený tovar z nejakého dôvodu nevyhovuje (nesedí Vám veľkosť alebo sa Vám nepáči farba a pod.), pošlite nám tovar späť.

Priložte kópiu dokladu o nákupe a priamo na ňu pripíšte, za čo presne chcete tovar vymeniť: značka, model, farba, veľkosť - ukázať príklad.

Tovar Vám vymeníme a obratom pošleme. Pri výmene hradí zákazník poštovné 4 EUR.

Adresa pre zasielanie tovaru:

"VÝMENA" alebo "VRÁTENIE"
Snowboard Zezula
Palackého třída 170
612 00 Brno

V žiadnom prípade neposielajte späť tovar na dobierku!
Tieto zásielky nebudú prijaté a budú doručené späť odosielateľovi.

Prihlásiť sa

Zabudli ste heslo?

alebo

Registrácia