Slovensky EUR
:
:


:

 
CZK | EUR

Bern

Značka Bern reprezentuje americkú spoločnosť špecializovanú na ochranu hlavy. Je jedným z najväčších výrobcov prilieb na snowboardskatebmx, ale tiež in-line alebo vodné športy. Svojím individuálnym prístupom ku každému jazdcovi, vyzdvihuje jeho osobnosť a štýl. Bern predstavuje jedinečnú koncepciu “Unlimited” s vymeniteľnými úpletmi, vďaka ktorým vám stačí iba jedna prilba na zimné aj letné športy. Lifestyle podporuje aj ďalšími produktmi, ako sú chrániče alebo slúchadláVšetok tovar Bern na našom e-shope máme skladom na predajni v Brne!

Ako to celé začalo

Na úplnom začiatku značky Bern stojí Dennis Leed, ktorý v roku 2004 rozbehol jej samotný vývoj. Dennis je vášnivý športovec, ktorý sa venuje rade agresívnych športov, medzi nimi napríklad snowboardingu, jazde na motokárach, ale aj korčulovaniu. Už počas svojich tréningov dokázal najlepšie oceniť, akú hodnotu má správna ochrana hlavy. Bolo mu jasné, že povedomie o využití prilieb je potreba zvýšiť a tak ich sám začal testovať.

Len jedna prilba pre letné aj zimné športy

V roku 2004 zhromaždil tým partnerov, s ktorými rozprúdil víziu značky “Bern Unlimited”. Vzápätí na to, spolu s priateľom Brucom Wilsonom postavili vedľa jeho domu obrovskú halu, kam sa presťahoval aj s ďalšími vývojármi, ako sú napríklad Adam Godwin Josh Walker. S designeromJonathanom Bakerom úzko spolupracovali na návrhu a konštrukcii prilby, ktorá by mala zabezpečiť najlepšiu ochranu hlavy. Vymysleli univerzálný kryt s vymeniteľnými úpletmi, ktoré sú špeciálne prispôsobené pre letné alebo zimné športy. Počas tohoto obdobia sa zoznámil s Johnom Quilgleyem Buzz Studia, s ktorým vymysleli samotný brand, logo a marketing. Bol to obdivuhodný projekt plný kreativity, nadšenia a tvrdej práce.

Bern prilby pre všetky ročné obdobia

Premena v hotový produkt

Dennis využil svoje výrobné skúsenosti, oslovil továrne, ktoré sa špecializovali na výrobu prilieb, aby premenil víziu do hotového výrobku. Po niekoľkých cestách do Číny sa rozhodol pre Lucky Bell Plastic Factory, ktorá spĺňala najväčšie očakávania. V septembri 2005 sa značka Bern zúčastnila výstavy “Action Sport Retailer”. Vo februári 2006 už Seth Wescott, americký snowboardista, predstavil značku svetu na Olympijskom zlate v snowboardingu v Toríne. Od tohoto momentu návštevnosť webu Bern stúpla zo 120 návštev denne na 9850.

Dnes nás Bern vyzýva: “Poďte von, bavte sa, buďte aktívny, ale vždy sa uistite, že je vaša hlava v bezpečí!” Vášnivosť, komfort, technológie ale aj jedinečný design, to sú parametre, ktoré napomáhajú značke Bern k úspechu a evolúcii.


Newsletter

Nezmeškajte príležitosť, ako výhodne nakúpiť!

Zobrazenie informácií o certifikáte Heureka - Overené zákazníkmi